šipka nahoru

Blog

Adidas vs. Kanye West: Co se stalo s jejich silným módním spojenectvím?

Adidas vs. Kanye West: Co se stalo s jejich silným módním spojenectvím?

Šest důvodů, proč je kvalitní copywriting důležitý

V digitálním světě, kde se většina podnikání odehrává online, je důležité mít vynikající obsah na webu.

Bližší pohled na online a offline reklamu: Jaké výhody přináší?

Pro každé podnikání představuje reklama základní nástroj, který všem pomáhá oslovit cílové publikum, zvýšit povědomí o službě, značce či produktu.

Online vs offline reklama: Je propojení těchto strategií to správné řešení?

Reklama je nezbytným nástrojem pro každý podnik, který chce zvýšit povědomí o své značce.

Proč je marketing důležitý i v B2B sektoru

B2B marketing, známý také jako Business-to-Business, označuje obchodní vztahy mezi podniky.

Jak marketing pomáhá v B2C sektoru

B2C marketing, neboli marketing zaměřený přímo na konečné spotřebitele, představuje klíčovou strategii pro podniky směřující své produkty a služby přímo k lidem pro každodenní použití.

Slovník pracovních marketingových pozic – II. část

V minulém díle tohoto seriálu jsme se podívali na 5 pozic z marketingu. Pamatujete si některé z nich? Dnes se pojďme podívat na další z nich.

Slovník pracovních marketingových pozic – I. část

V reklamě se objevuje spousta pojmů, které jsou anglického původu, a pro většinu z nich ani neexistuje český ekvivalent. Stejně tak to platí i pro marketingové pracovní pozice.

Co je to SEO? Průvodce světem optimalizace

Víte co je to SEO, nebo jak optimalizovat web tak, aby byl vidět co nejvýše? Přečtěte si náš blogový článek na toto téma.

Influencer marketing II. – jak najít správného influencera

Pokračování předchozího příspěvku na téma "Jak najít správného influencera". Jak se influenceři člení? A jakého zvolit? To vše se dočtete v dnešním příspěvku.

Influencer marketing I. – jak najít správného influencera

Najít správného influencera pro propagaci vaší značky je občas jako hledat jehlu v kupce sena. Přečtěte si o tom, jak s influencery pracovat.