Adidas vs. Kanye West: Co se stalo s jejich silným módním spojenectvím?
V digitálním světě, kde se většina podnikání odehrává online, je důležité mít vynikající obsah na webu.
Pro každé podnikání představuje reklama základní nástroj, který všem pomáhá oslovit cílové publikum, zvýšit povědomí o službě, značce či produktu.
Reklama je nezbytným nástrojem pro každý podnik, který chce zvýšit povědomí o své značce.
B2B marketing, známý také jako Business-to-Business, označuje obchodní vztahy mezi podniky.
B2C marketing, neboli marketing zaměřený přímo na konečné spotřebitele, představuje klíčovou strategii pro podniky směřující své produkty a služby přímo k lidem pro každodenní použití.
V minulém díle tohoto seriálu jsme se podívali na 5 pozic z marketingu. Pamatujete si některé z nich? Dnes se pojďme podívat na další z nich.
V reklamě se objevuje spousta pojmů, které jsou anglického původu, a pro většinu z nich ani neexistuje český ekvivalent. Stejně tak to platí i pro marketingové pracovní pozice.
Víte co je to SEO, nebo jak optimalizovat web tak, aby byl vidět co nejvýše? Přečtěte si náš blogový článek na toto téma.
Pokračování předchozího příspěvku na téma "Jak najít správného influencera". Jak se influenceři člení? A jakého zvolit? To vše se dočtete v dnešním příspěvku.
Najít správného influencera pro propagaci vaší značky je občas jako hledat jehlu v kupce sena. Přečtěte si o tom, jak s influencery pracovat.
Nové stránky v přípravě.
Náš web ještě není hotový, ale náš vrchní webař Lukáš přísahá, že na tom pracuje. Jen zatím neřekl, do kdy to bude. 🙃 Dejte mu chvíli – prý se mu pod rukama rodí mistrovské dílo!