17/03/2023
V minulém článku jste si mohli přečíst o úvodu do influencer marketingu. Pojďme si tedy nejprve shrnout, proč je výhodné využít influencer marketingu do 5 bodů:
1) Lidé věří ostatním lidem a jejich recenzím.
2) Influcencerskou reklamu nelze zablokovat.
3) Sledující vzhlížejí ke svému influencerovi.
4) Unikátní obsah přímo pro vás.
5) Relevantní publikum.
V první řadě byste neměli hledět pouze na množství sledujících. Pro zajímavost – některé “celebrity” si s oblibou své sledující nakupují, a tak může být skutečný počet followerů mnohem nižší. Avšak není obvykle těžké takového člověka prokouknout.Důležité je si před zvolením udělat malý průzkum, jak aktivní tato osobnost je, a zda má vyšší míru zapojení na svých účtech.Dále je velmi důležité mít na paměti svou cílovou skupinu a vybrat takového influencera, který bude mít právě na toto publikum co největší vliv. Prozkoumejte obsah, který sdílel v minulosti, váš influencer by měl sdílet podobné hodnoty, jako váš brand!Pokud chcete propagovat produkt či službu, která je k dostání pouze v určitém městě, vyberte si podle toho i vašeho influencera.
Mikro influenceři – Jejich síť často prokazuje vysokou úroveň důvěry a angažovanosti, což znamená, že jejich imprese má vyšší hodnotu. Obvykle mívají od 1 do 50 tisíc sledujících.
Makro influenceři – Sledující se jim pohybují okolo 100 tisíc a jsou považováni za vůdčí osobnosti ve svém oboru, mohou to být mediálně známé osobnosti.
Mega influenceři – Sledovanost by měli mít od půl milionu výše. Je vhodné je využít především pro masové kampaně nebo uvádění nového výrobku na trh.
Tento způsob propagace je dnes velice populární a výhodný. Pokud jste nad jeho využitím přemýšleli, věříme, že po přečtení celého článku budete mít jasno, zda se jedná o formu spolupráce, která je vhodná pro vaši firmu nebo produkt. Pokud ano, ozvěte se nám a my vám rádi poradíme.
Nejnovější příspěvky
Zobrazit vše