Zpět na blog
Jste dynamická firma s tradicí, která poskytuje více než řešení na míru. Vaše služba je tak trochu jiná – hlavně proto, že jste specialisté na její prodej. Jenže vám to tak trochu nefunguje. Proč? Pravděpodobně proto, že zákazníkům prodáváte jenom vyčpělé fráze.
Proč nefungují marketingová klišé? Neříkají nic konkrétního, používají je všichni a zákazníci jich mají plné zuby. V záplavě konkurence nepůsobí důvěryhodně a spíše sráží renomé značky. Lidský mozek navíc filtruje neustále opakované věci, a tak se lidi nad claimem ani nezastaví.
Znějí hezky, ale nefungují. Místo abyste potenciálního zákazníka zaujali, uspíte ho nicneříkajícími frázemi. Jakým marketingovým klišé se v komunikaci vyhnout?
Jak to dělat lépe? Efektivní přístup k marketingu vyžaduje dlouhodobý přístup. Ani Řím nepostavili za den. Jednorázová akce krátkodobě zvýší čísla, v dlouhodobém měřítku ale nepřinese vůbec nic.
Kvalitní marketingová komunikace je autentická a konkrétní. Proto dobrá marketingová strategie vyžaduje podrobnou analýzu a rešerši. Není náhoda, že ti nejlepší marketéři studují celý život psychologii, sociologii a jiné příbuzné obory.
Fakta vedou k uvažování, emoce k rozhodování. Správný poměr vám ale nikdo neřekne. Nabídněte produkt s konkrétními vlastnostmi, který naleštěte trochu emocí. A věřte tomu, že do emocí zabalíte i sponky do sešívačky. Nejprve ale zákazníkovi řekněte, jak jsou velké.
V PRESSPROJEKTu víme, že nejsme reklamka s tradicí. A taky vám neprodáváme více než marketing. Víme, co umíme. A taky víme, že marketing vyžaduje čas. Proto si vážíme dlouhodobých spoluprací, ve kterých nastavíme SEO, uděláme web a napíšeme první články.
Nejdřív si uděláme jasno v společných cílech. Spolupráce začíná podrobnou analýzou. Pak se pustíme do práce. Věci stavíme postupně od analýzy klíčových slov přes web až po obsah, který si vaši zákazníci opravdu přečtou.
A nakonec – nic nelakujeme na růžovo. Nemáme kouzelnou hůlku, se kterou vyčarujeme marketing. Stojí za námi poctivá práce založená na faktech, analýzách a dobře odvedeném řemesle. Hledáte agenturu, která si to odpracuje? Napište nám. Místo frází dodáváme smysluplný obsah a konkrétní výsledky.
Nové stránky v přípravě.
Náš web ještě není hotový, ale náš vrchní webař Lukáš přísahá, že na tom pracuje. Jen zatím neřekl, do kdy to bude. 🙃 Dejte mu chvíli – prý se mu pod rukama rodí mistrovské dílo!